sidLa

My photo
Malaysia, Islam/Malay, Malaysia
aku menulis bukan kerna nama cuma ingin meluahkan isi hatiku yang terpendam walaupun aku tahu tempat sebaik-baik aku curahkan isi hatiku dengan Allah Taala...semoga apa yang aku coret,tidak menyinggung perasaan sesiapa pun dan aku mohon kemaafan andai itu berlaku...aku hanya insan biasa yang tidak lari dari melakukan kesilapan...

Thursday, September 8, 2011

Finding Nemo....


Cinta sebenarnya tidak buta ...
Cinta adalah sesuatu yang Murni,Luhur dan Diperlukan
yang buta adalah bila Cinta itu menguasai diri mu
tanpa suatu pertimbangan ...

Cinta , Menyintai atau DiCinta Itu
adalah lumrah sifat kejadian "MANUSIA"
Hak untuk Bercinta dan menerima
Bergantung kepada individu itu sendir
Pilihan adalah kepada kita
jika pilihan berlandaskan "AGAMA"
pasti hasilnya diberkati ...
dan sekiranya berlandaskan "NAFSU"
pasti akan terhumban ke lembah "KEHINAAN" ...

Jangan tertarik kepada seseorang kerna "PARASNYA"
sebab ke'elokkan paras dapat menyesatkan ...
Jangan pla tertarik kepada "kekayaannya"
kerna kekayaan dapat musnah kita sendiri ...

Tertariklah kepada "Seseorang"
yang dapat membuatmu tersenyum
kerna hanya senyuman yang dapat membuat
hari-hari yang gelap menjadi "CERAH" =)".

Assalamualaikum allz...demam dah baik sket...yer la,kene bykkan minum air...kala0 makan ubat nieh memang aku tak boleh la...tak suker makan ubat...nak kene suap gakz...^_^...jadik,besenye aku akan mam ubat biler kene suap...selalunyeh kan orang2 yang aku syg yang suapkan aku mam ubat nieh...nieh tadeq...:(..sob sob...hehehe...tapi takpe..Insya Allah,aku jage kesihatan aku jugak la walau tak mam ubat pun...leceh arr makan ubat...

Eh..Eh...rini aku nak citer something...kisah cintan cintun kat fb...hehehe...best ker?...aku tatau best ke idak...kalau aku ni cinta tak abes2 la...yer la...aku mudah jatuh cinta,pastu mudah tinggalkan cinta...hiSh...tak bek aku ni kan...tuh baik tak payah la bercinta dengan orang seperti aku nieh kan?...hehehe...tapi sebenarnye ada cinta dalam hati pun ok jugak kan...kire admire ke hape...best gak angau sorank-sorank...wOOw!!~...hehehehe...tapi stil tak best gak...hah!~toksah citer pasal cintan aku nieh...sudahnye tatau biler....ada jodoh ade la...tak ke mane pun kan?...:)

Nieh ade sorank abg kat fb nieh jatuh cintan sgt2 kat akak sorank nieh...layan jugak la biler ada bab pujuk memujuk nieh...tersentuh gak hati jiwa nieh tapi akak da tanak dier...tatau pekes,tertiber timbul bab cintan ruang page tuh...Virus **************...dirahsiekan lah page dier tuh...yer arr....close group tuh...siap aku jadik admin plak abg tu add aku...hehehe...tatau ape keje admin sane...aku on jugak la...kekekeke....tapi da bagi nasihat kat abg tu,hope abg tuh paham2 jer kan...cintailah orang yang mencintai kita,bukan kita yang mencintai orang tu...........
~soley soley ~ kekekeke...terdengar lagu ni plak time update blog aku...
nih aku malas...
biler dah depan laptop,memang tak jadik pape keje aku nak buat...Nauzubillah...jangan aku lupa tanggungjawab aku jaga mak aku n dengan Allah dah la kan...:)....bukan nak ngumpat...just want to share part of story about couple2 nieh...syok gak...hehehe
hope abg n akak tu bahagia dunia akhirat...kan kan kan ?
Ayat kat atas tu abg tu post kat page dier...aku syok plak bace n rase cam best jerk...
bese kan aku..asal ayat best,aku post jerk kat blog aku...untuk diriku
dan juga untuk member2 yang singgah japz kat blog nieh...:)
soley ley ley soley ley ley~~~...:P
muahhssss....

p/s : Setiap apa yang berlaku ada hikmah disebaliknye...yang baik semuer datang dari Allah dan yang sebaliknye datangnye dari diriku sendiri...andai ada kesilapan dalam aku post something kat sini..harap2 dimaafkan...:)..luv all my members....

No comments:

Post a Comment