sidLa

My photo
Malaysia, Islam/Malay, Malaysia
aku menulis bukan kerna nama cuma ingin meluahkan isi hatiku yang terpendam walaupun aku tahu tempat sebaik-baik aku curahkan isi hatiku dengan Allah Taala...semoga apa yang aku coret,tidak menyinggung perasaan sesiapa pun dan aku mohon kemaafan andai itu berlaku...aku hanya insan biasa yang tidak lari dari melakukan kesilapan...

Tuesday, August 30, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir Batin dari saya...:)

Assalamualaikum allz...Hari ini merupakan hari yang sungguh bermakna kepada aku dan juga umat Islam Seluruh dunia kerana arini kita bakal menyambut Hari Raya Aidilfitri 1423 Hijrah...Bagi aku tahun ini amat-amat bermakna untuk meluangkan sepenuh masa kepada keluarga terutama sekali bersama ibuku yang sungguh aku sayangi...aku berharap aku akan bersama dengannya lagi pada tahun yang akan datang...

Dah lame plak aku sepi kan tak update blog ini dan di pagi yang cukup indah dan mulia ini ku pohon kemaafan andai ada silap dan salah aku sepanjang mengeposkan apa-apa yang aku post kat dalam blog aku ini ada yang menyinggung hati dan perasaan sesiapa yang sudi terjah dan singgah di blog aku ini.

Insya Allah ada kesempatan dan keluangan masa aku akan teruskan update perjalanan kehidupan aku ini hingga hujung nyawa dan keupayaan aku ini...chewahh...ari ni leh la kiter makan siang...yeah!~...arini aku lupe plak orang rayer tertiber je bangun time-time gini nak bangun sahur...kekekeke...tuh yang ade pepagi buta gini tapi biler dengar takbir raya makin bersemangat pepagi gini...Allahu akbar...Alhamdulillah dan aku sungguh bersyukur kerana masih diberi nyawa hingga sekarang ini...:)

Papepun allz...nieh je la nak post awal pagi gini...insya Allah aku akan bersama korank2 sumer lagi okeyh...muahhss...assalamualaikum sekali lagi...:)

Dalam pada semua kita bergembira...

Ingatlah pada yang sedang berduka...



Orang yang jaga tol pun jangan dilupa...

Selamat Hari Raya Buat Semua...
Semoga Baju Raya Tahun ni muat lagi...





No comments:

Post a Comment