sidLa

My photo
Malaysia, Islam/Malay, Malaysia
aku menulis bukan kerna nama cuma ingin meluahkan isi hatiku yang terpendam walaupun aku tahu tempat sebaik-baik aku curahkan isi hatiku dengan Allah Taala...semoga apa yang aku coret,tidak menyinggung perasaan sesiapa pun dan aku mohon kemaafan andai itu berlaku...aku hanya insan biasa yang tidak lari dari melakukan kesilapan...

Wednesday, September 7, 2011

Demam....Oh!nO...

Assalamualaikum allz...pe kabo korank sumer?...mesti ade yang sakit lepas rayer gini kan?...special batuk ngan selsema...same la dengan aku...sekarang ni dilanda demam,batuk dan selsema...sumer gara-gara pertukaran cuaca disamping dengan rayer sakan nieh...hehehehe...raya sakan jugak la kan...kalao kat sini memang air bikarbonat la kene layan g beraya rumah orang...dah jadi trend dekat kampung aku nieh...so..ade air gas,kek lapis..wew..memang kekenyangan dibuatnye la masa rayer nieh...sekarang ni pun masih lagi sisa kek lapis kat umah aku nieh...hehehe...ngan biskut jugak la...tu yang buat bertambah d0mam den...

walaupun gitu aku still tengok kebajikan mak aku bersama dengan akak aku..sekarang tinggal kami berdua aje la uruskan mak...ape yang mak nak sumer kami ikut...terutama sekali makanan...pasal makan mak cerewet sket...nak makan rebus-rebus aje...aku plak bukan tau pun nak masak..aku just gtau aje kat akak aku...syukur la akak aku sorang nieh ade...kalo aku aje...mao aku ari2 belikan makanan untuk mak..hehehe...thanks to akak aku tuh...tp akak aku ni kala0 puji depan dier tak ley...seb bek dier tatau aku ade blog,kang kembang idung dier plak...:P

Raya nieh jugak menyebabkan berat badan aku bertambah-tambah naik...sedap makan kowt...lagi2 la sekarang jage mak aku...kene makan bersama dengannye...kang kecik ati orang tua plak kiter tak makan bersama dengannye betul tak?...takpe la kan...setakat besarkan badan n tambahkan berat badan tadek hal...nanti2 aku reti la maintainkan balek berat badan aku ni...korank nak tgk ka?...mueskeskes...segan la tapi nanti la aku post gambo terkini raya aku ni okeyh...kalo sehari raya lom lagi la berat aku naik...dah 2 hari 3 hari, 4 lagi la...uihh...tak leh tahan aku tgk diri aku nieh...kekekeke...korank jangan gelak plak eh...nanti aku macho balek jangan jeles tau!...:P

No comments:

Post a Comment