sidLa

My photo
Malaysia, Islam/Malay, Malaysia
aku menulis bukan kerna nama cuma ingin meluahkan isi hatiku yang terpendam walaupun aku tahu tempat sebaik-baik aku curahkan isi hatiku dengan Allah Taala...semoga apa yang aku coret,tidak menyinggung perasaan sesiapa pun dan aku mohon kemaafan andai itu berlaku...aku hanya insan biasa yang tidak lari dari melakukan kesilapan...

Wednesday, August 24, 2011

Syukran Ya Allah...

Assalamualaikum allz...tadikan baru aku nak going home...ehek...tertiber mak kater,tayah la aku balek...adusss...dah ler tak mandi nieh...tapi sebab mak mintak jangan balek,maybe tak selesa dengan abg sulung,kang terkencing,terberak ke hape,orang laki mane reti nak buat sumer tuh...kan kan kan?...ehehehe..tapi tak sumer org lelaki la tak reti kan?...tp aku kenal sangat kat abg sulung aku tu,dier leh jage tapi rasenye tak reti wat k0wt...k0wt la kan?...aku tak tuduh cuma agak ajer okeyh...maybe tadek kesempatan k0wt nak tunjuk skill sebab mak banyak anak perempuan,tu yang anak lelaki mak rilek2 ajerk...

Alhamdulillah la, pagi ni mak dah memang ok...tadi masa dah dibukakan air yg dicucuk kat tangan dier tuh,mak mule nak bergerak...Alhamdulillah..dalam ati aku gumbira sungguh-sungguh...dah boleh kenal jugak dengan sedare yang melawat dier sebentar tadi...

Alamak..kene sound abg sulung aku,asyik mengadap depan laptop ajer...hehehe...ape leh buat..ni lah nyawa aku...keje pun tak boleh skrg...jadik ni la keje aku lepas nieh...depan laptop sesambil jage mak...hehehe...k lah...offline dulu...tak suke org bebel bebanyak kat haku...muahhsszzz...jumpe lagi nanti...assalamualaikum....


                                               mak dah boleh duduk dah....:)

p/s : kalau tade pape hal rini,maybe mak boleh kuar pada arini...coz pagi tadi doctor dtg tengok mak masih baring2...la ni dah leh duduk n kitorank mintak kalo boleh kuar arini la kan?...yer le...spital swasta...mahal wooo...:)...tapi kala0 tak boleh mak kene stay sehari lagi la...:)...aku pun kene stay jugak la...hish!!~akak aku tak anta bj tuk aku mandi lagi nieh...uwaaaaaaaaaaaa....sampai bila kah...aku harus tak mandi?....wahahaha...dediam la k0rank!!~^__^

No comments:

Post a Comment