sidLa

My photo
Malaysia, Islam/Malay, Malaysia
aku menulis bukan kerna nama cuma ingin meluahkan isi hatiku yang terpendam walaupun aku tahu tempat sebaik-baik aku curahkan isi hatiku dengan Allah Taala...semoga apa yang aku coret,tidak menyinggung perasaan sesiapa pun dan aku mohon kemaafan andai itu berlaku...aku hanya insan biasa yang tidak lari dari melakukan kesilapan...

Wednesday, July 20, 2011

Pertemuan Pastinya Ada Perpisahan....

Assalamualaikum allz...Hari ini aku nak bercerita tentang aktiviti sepanjang minggu nieh...minggu yang banyak buat aku mengeluarkan air mata aku...minggu yang amat menyedihkan namun di selangi dengan gelak ketawa dan senyuman yang terukir dibibir...

Sepanjang aku tak update blog aku nieh,minggu nieh merupakan minggu perpisahan antara aku dengan rakan-rakan aku di batch atau kat kolej kitorang panggil KOHORT 7...mungkin kali ini aku banyak bersama dengan diarank,sebab tuh ler kesedihan jelas terasa dari sebelum-sebelum ini...berbeza aku bersama KOHORT 6 dahulu...ada jugak terasa perpisahan tersebut tapi tidaklah sesedih kali ini...

Memang terasa kehilangan diarank semua,dan selepas ini mungkin sukar untuk kami bertemu semula kerana biler dah balik ke negeri masing-masing, hanya YM or FB nanti la jadi pelepas rindu buat kitarank semua...

Aku amek kesempatan di ketika ni bersantai dengan diarank, duduk kat hostel buat kali terakhirnya bersama dengan mereka. Dah lama jugak tak keluar bersama, jenjalan,naik bas,mengumpat orang...ehehehe...dok perati orang..:P...gitulah aktiviti sepanjang minggu nieh..sekarang nieh pun aku update blog aku nieh dekat hostel aku dan petang nanti kitorank ade lagi program untuk keluar bersama. Besok dah kitorank berpisah sorang demi sorang..Sekarang dekat hostel tinggal Mayang dan Syue aje..semalam kitorank dah berpisah dengan Cristina...walaupun memule boleh menahan diri dari terasa perpisahan tersebut,tapi biler Cristina offer hantar kitorank ke Sunway Piramid dan biler dah drop kitorank sane,dan time tu lah tak boleh nak cakap ape tah...aku memang sebak di dada tapi Alhamdulillah boleh kontrol cuma aku tak sangka member aku ni akhirnya mengalirkan air mata...betul katanya, dia benci perpisahan..dan dier tak boleh nak peluk2 kitorank sebab dier dah tak boleh tahan tangis dier,siap suruh kitorank kuar cepat-cepat dari kete dier..eheheh...orang yang paling rapat dengan dier,syue dan mayang pun same tak boleh tahan tangis diarank,sampai nak masuk ke dalam sunway piramid tu diarank siap kater,nape la airmata ni tanak berhenti...so,lepak la kat jejantas situ beberapa seken tuk ilangkan rase sedey tu...diarank tanye aku nape tak nanges..teringin plak nak tengok aku nanges...huhuhu..bukan tanak nanges,aku ni la kuat nanges cuma masa tu kalo boleh aku tanak tunjuk kesedihan dengan diarank...tanak diarank merasa sedey sepanjang bersama dengan aku..biar hatiku menangis,sebab aku pun tak boleh kehilangan diarank...sayang sangat-sangat kat diarank semua...

kitorang jugak buat majlis perpisahan untuk Asrama kitorank..tp aku tak sangka majlis tu dibuat di Dataran Shah Alam dan dibuat besar jugak la..siap ade game lagi..ehehe..dan macam bese plak last2 day gitu mesti aku jugak byk yang terkena..ahakss..tapi seronok la malam tu dan malam tu rasenye malam yang tak dapat aku lupekan...siap ade part luahan hati,tu yang tak boleh tahan..specially junior aku Eifa,belum pape lagi dah nanges,mane tak ade yang nak nanges dibuatnye...:)....

Insya Allah aku akan upload sket2 gambo2 kitorang sepanjang minggu nieh, okey...just untuk kenangan aku bersama dengan diarank..chaloozz...ada masa jumpe lagi...


"Bertemu dan berpisah adat manusia biasa
hilang dimata tapi dihati tidak lupa
berdoalah kita pada Tuhan Maha Esa
Moga ditemukan lain waktu lain masa"




No comments:

Post a Comment