sidLa

My photo
Malaysia, Islam/Malay, Malaysia
aku menulis bukan kerna nama cuma ingin meluahkan isi hatiku yang terpendam walaupun aku tahu tempat sebaik-baik aku curahkan isi hatiku dengan Allah Taala...semoga apa yang aku coret,tidak menyinggung perasaan sesiapa pun dan aku mohon kemaafan andai itu berlaku...aku hanya insan biasa yang tidak lari dari melakukan kesilapan...

Tuesday, February 8, 2011

Assalamualaikum...

Terlebih dahulu aku mengucapkan Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh kepada kepada sesiapa yang mengikuti blog ini.Tujuan di wujudkan blog ini adalah untuk mengumpul sesuatu yang membuatkan hati aku tenang dan aman tika membacanya.Sebelum itu,aku memohon ampun dan maaf andai apa yang aku 'post'kan di BLOGGER ini menyebabkan ada sesetengah pihak tidak berpuas hati dengan apa yang saya lakukan,silalah email dgn aku di safzan@rocketmail.com . Aku seorang yang baru berjinak dan belajar dalam sesuatu yang baharu dan segala silap dan salah serta tunjuk ajar dari pihak anda semua amat diperlukan dan aku dahulukan dengan ucapan terima kasih.

No comments:

Post a Comment