sidLa

My photo
Malaysia, Islam/Malay, Malaysia
aku menulis bukan kerna nama cuma ingin meluahkan isi hatiku yang terpendam walaupun aku tahu tempat sebaik-baik aku curahkan isi hatiku dengan Allah Taala...semoga apa yang aku coret,tidak menyinggung perasaan sesiapa pun dan aku mohon kemaafan andai itu berlaku...aku hanya insan biasa yang tidak lari dari melakukan kesilapan...

Sunday, August 7, 2011

Sorry...Please Accept My Apologize


Assalamualaikum allz...just want to say ..... i'm so sorry for someone...mungkin ada kesilapan sewaktu berbual mesra di laman muka buku dan juga laman MIRC hingga satu masa aku punya fb telah di padam..di block...waaaa....aku tatau ape silap aku dan andai ade silap aku,aku akan mintak maaf kiranya ada perkara menyinggung hati dan perasaan tersebut sebagaimana aku pernah buat hati seseorang terluka jugak dulu...hope bagitau la salah dan silap tersebut dan akan kubaikinya untuk masa akan datang agar tidak mengguris hati dan perasaanmu lagi....:(

mungkin aku salah di matamu
mungkin aku lemah di matamu
tapi tak pernah terpikir
kau pergi tinggalkan aku



bila aku salah di matamu
bila aku lemah di matamu
ku hanya bisa memohon
maaf atas salahku



No comments:

Post a Comment