sidLa

My photo
Malaysia, Islam/Malay, Malaysia
aku menulis bukan kerna nama cuma ingin meluahkan isi hatiku yang terpendam walaupun aku tahu tempat sebaik-baik aku curahkan isi hatiku dengan Allah Taala...semoga apa yang aku coret,tidak menyinggung perasaan sesiapa pun dan aku mohon kemaafan andai itu berlaku...aku hanya insan biasa yang tidak lari dari melakukan kesilapan...

Thursday, July 7, 2011

"Ya Tuhan kami.. dekatkanlah kami kepada-Mu..istiqamahlah kami dalam perkara kebaikan, amal kami dan ibadah kami.. jangan Kau sesatkan kami dengan keseronokan dunia yang menjadikan kami hamba-Mu yg alpa.. jauhkanlah kami dari cinta dunia... jangan Kau palingkan hati-hati ini setelah Engkau berikan hidayah kepada kami.... Sesungguhnya kamilah hamba yang sering menzalimi diri kami sendiri... andai tidak Engkau ampuni, kamilah hamba yang merugi...Astaghfirullah...
"Lailahailla Anta subhanaka inni kuntuminazzholimin..."

&

"TUHAN...Aku ingin mencintaiMU setulusnya,Sebenar-benar aku cinta,Dalam do`a, Dalam ucapan,Dalam setiap langkahku,Aku ingin mendekatiMU selamanya,Sehina apapun diriku,Kuberharap untuk bertemu denganMU
ya Rabbi "...

From : Aslih Nasfak...tQ

No comments:

Post a Comment