sidLa

My photo
Malaysia, Islam/Malay, Malaysia
aku menulis bukan kerna nama cuma ingin meluahkan isi hatiku yang terpendam walaupun aku tahu tempat sebaik-baik aku curahkan isi hatiku dengan Allah Taala...semoga apa yang aku coret,tidak menyinggung perasaan sesiapa pun dan aku mohon kemaafan andai itu berlaku...aku hanya insan biasa yang tidak lari dari melakukan kesilapan...

Saturday, June 25, 2011

Kembali semula............^__^

Assalamualaikum allz..hmm...arini tiada apa yang menarik pun untuk aku post kat sini...just besok aku akan hadapi exam dalam subjek muzik..dah beberapa ari mencari note pasal muzik nieh...lecturer aku bagi nota pun sket aje...yang selebihnye plak kitorang presentation...ikut suka suki aje lecturer aku tuh kan...tapi dah nama dier lecturer kene la ikut carik nota sendiri..nieh la 1st time kene carik nota sendiri..

sekarang dok depan lappy kesayangan aku,pastu carik maksud baluk, klef , klef treble,semibrif,minim,krocet,kuaver,semikuaver,demi semi kuaver pe suma..adusss...payah jugak rupanye carik biler dah last minit...tak pa takpa...aku ilek2 and tarik nafas slow-slow skrg...be cool man!~..hahaha...ciss..cool ke aku sekarang...gabra nak mampus coz subjek syok masa belajar tapi time exam tuh ler pulak wat hal...naseb baek la kan lecturer aku gtau tadak esei.......fuuhhhh!!~..selamat la hako....bukan nye ape...kalo ade esei memang payah aku nak menggoreng sebab aku suke sangat wat esei tadak dalam silibus pelajaran punya idea...ahaks...tp kekadang idea aku bernas jugak woo...pernah 1 subjek tuh aku bagi idea bernas terus la dapat pointer baikkkk punyer...3.75...wohoohohooo..syukur Alhamdulillah pada masa tu memang lecturer memang bestt!~...tp sume lecturer aku best la..sporting and kind official zone...oppss!!~...silap plak..sportinggg...^__^

Papepun allz..i can do it kan?...nieh la punye keje last minute kan?...sendri mao ingat la ek?...uhuk..papepun...doa-doakan lah kejayaan adinda inieh...ahaks!!~cooollll....buat yg terbaikkk...:)

Lepas paper nieh maka tamat la semua pengajian aku...yahOOOOOOOOOOOO....merdeka weii!!~...besok gak aku nak amek keputusan praktikal haku walaupun lom abes lagi byr pengajian tuh...^__^...nanti aku try mintak ler..kalo aku dapat dier punye slip pun syukur lah and aku share ngn korank ek slip aku tuh...:P...:)...

No comments:

Post a Comment