sidLa

My photo
Malaysia, Islam/Malay, Malaysia
aku menulis bukan kerna nama cuma ingin meluahkan isi hatiku yang terpendam walaupun aku tahu tempat sebaik-baik aku curahkan isi hatiku dengan Allah Taala...semoga apa yang aku coret,tidak menyinggung perasaan sesiapa pun dan aku mohon kemaafan andai itu berlaku...aku hanya insan biasa yang tidak lari dari melakukan kesilapan...

Monday, June 27, 2011

Boring Laaaa.....iskk...


Assalamualaikum.........hai allz...tadak pe nak post ari ni...nak post beberapa bende yang aku suka edit aje...coz sekarang banyak masa terluang dan terbuang...^__^..aku dapat ayat nieh daripada seorang member aku...untuk seseorang yang dia minati...:)...bukan aku okeyh...ahaks...so aku pinjam la ayat dier nieh...macam best aje kan?...mueskeskes...



Lagu Asfan-Terhenti di sini

Entah kenapa aku suka pulak layan lagu ini..kalo dengar redio memane pun,redio internet online la kan,mesti nak dengar lagu nieh...lirik lagu nya dengan kemantapan vokal penyanyinya...slow pulak tuh..perghh...layan jugak dengar lagu nieh...korank mesti suke jugak kan?...lagu nieh aku dah jatuh chenta ^__^ masa tengok drama NORA ELENA kat tv3...so ape lagi...pi la carik lagu tuh...bukan tamao post sini..kang post yang kat youtube tuh..ilang kalo org delete kat youtube tu...kat sini pun ilang jugak...ehehehe...:)

No comments:

Post a Comment