sidLa

My photo
Malaysia, Islam/Malay, Malaysia
aku menulis bukan kerna nama cuma ingin meluahkan isi hatiku yang terpendam walaupun aku tahu tempat sebaik-baik aku curahkan isi hatiku dengan Allah Taala...semoga apa yang aku coret,tidak menyinggung perasaan sesiapa pun dan aku mohon kemaafan andai itu berlaku...aku hanya insan biasa yang tidak lari dari melakukan kesilapan...

Thursday, May 19, 2011

Syukur Alhamdulillah

Assalamualaikum..syukur Alhamdulillah akhirnya aku dah pun menamatkan pengajian aku dalam pendidikan...syukur ke hadrat Allah dan juga aku sgt2 berterima kasih buat semua yang memberikan sokongan kepadaku selama ini...aku bersyukur sangat-sangat...
sekarang ini tiba masa mencari kerja walaupun sebelum ini aku tak minat bekerja tapi demi meneruskan kehidupanku yang serba kekurangan dan keseorangan ini....akan ku cari juga demi masa depanku nanti...tp buat masa ini nak bersantai-santai dahulu la memandangkan bulan hadapan berjumpa dengan org yang aku syg dan yang aku cintai....:)....rindu sgt2 dengan mereka yang aku syg dan cintai itu...:)...

No comments:

Post a Comment